تشریفات عروسی

باغ تالار سران در شهریار

باغ تالار سران در شهریار مهم ترین مرکز برگزاری جشن ها و مراسم بزرگ و لاکچری در شهریار است که در منطقه سعید آباد واقع شده است. این باغ تالار بسیار بزرگ دارای بهترین، کامل ترین و بروزترین امکانات مجالس برای اجرای هر چه بهتر تمامی مجالس در هر زمینه ای می باشد.
چنانچه نیاز به مکانی دنج، بزرگ، زیبا، دارای فضای سبز دلپذیر، مکانی برای پذیرایی از میهمان های ویژه و هر هدف دیگری دارید می توانید. با مراجعه به باغ سران در شهریار از نزدیک تمامی امکانات را مشاهده و با پکیج ها، آفرها و تخفیفات بسیار مناسب ما آشنا شوید.

 

باغ تالار سران در شهریار
حتماً بهتر از ما می دانید برگزاری برخی مجالس مانند نامزدی، عقد، عروسی و… برای تمامی خانواده ها از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. ما نیز به این موضوع بسیار واقفیم و دقیقاً به همین علت است که سعی کردیم. کامل ترین امکانات و لاکچری ترین پکیج ها را برای اجرای باشکوه این مراسم در باغ تالار سران در شهریار فراهم کنیم تا لحظاتی تاریخی برای شما ثبت گردد.

اگر قرار به معرفی امکانات بسیار ویژه و متعدد این مرکز بسیار بزرگ خدمات مجالس در شهریار باشد. می توانیم موارد بسیار مهم زیر را برای نمونه خدمت شما عزیزان عرض نماییم:
– نمایی بسیار زیبا، جذاب و باکلاس از همان بدو ورود به باغ تالار سران
– فضای سبز بسیار زیبا و حرفه ای
– امکان پارک کردن خودروها در پارکینگ بزرگ این مجموعه
– بهترین پکیج های پذیرایی همراه با تخفیف های ویژه برای شما
– سالن های بسیار بزرگ و مجلل برای برگزاری بهترین جشن ها
– سیستم نور حرفه ای برای شما
– سیستم صوتی بسیار قوی و فوق حرفه ای
– سالن سرو غذا و برگزاری مراسم شام و… در بهترین شرایط
– ….
تمامی این موارد و دهها مورد ویژه دیگر را براحتی و با خیالی آسوده می توانید در مجموعه و بـاغ تالار سران در شهریار در اختیار خود داشته باشید.

باغ تالار سران ویژه عقد و عروسی

فضای باغ تالار سران در شهریار به گونه ای زیبا و جذاب است. که نیازی به طراحی و دیزاین و گل آرایی خاصی ندارد. این باغ تالار علاوه بر باغی زیبا و بزرگ، دارای سالنی جذاب و چشم نواز است. که برای انواع مراسمات عروسی و عقد مناسب است. ظرفیت پذیرایی در این باغ تالار بالاست. و در سالن پذیرایی آن در فصول سرد سال با سیستم های گرمایشی قوی و چیدمان میز و صندلی به سبکی حرفه ای و زیبا پذیرای مهمانان شماست. باغ تالار سران برای عروس و دامادهایی که به دنبال یک فضای زیبا و لوکس برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود هستند بهترین گزینه می‌ باشد.

باغ تالار سران در شهریار ویژه جشن تولد لاکچری

برگزاری جشن تولد برای بسیاری افراد اهمیت فراوانی داشته و دارد. در گذشته فقط عادت به برگزاری این جشن برای کودکان داشتیم. اما امروزه همه چیز تغییر کرده و بزرگترها هم علاقه فراوانی در برگزاری آن دارند. به همین دلیل باغ تالار سران اقدامات بسیار مناسبی در جهت ایجاد فضایی بسیار شاد، مناسب و ایدئال در زمینه برگزاری بهترین و بزرگ ترین جشن تولدهای کشور فراهم کرده است.

تمامی ابزار، لوازم و امکانات مورد نیاز برای برگزاری هرچه باشکوهتر چنین جشنی در مجموعه سران شهریار محیا شده و در واقع به جرات می توان گفت هیچ چیزی کم نیست. و لاکچری ترین امکانات برای برگزاری جشن تولد شما در این باغ تالار بزرگ محیا شده است.

انواع میز و صندلی زیبا در اندازه های مختلف، بهترین دکوراسیون مخصوص جشن تولد، متنوع ترین پذیرایی مختص جشن تولد، انواع کیک و شیرینی با توجه به سفارش شما، نورپردازی و رقص نور مختص جشن های لاکچری، تصویربرداری و موزیک ماندگار و هر امکانات دیگری که برای چنین جشن های لاکچری مورد نیاز باشد همه را فراهم کرده ایم.

باغ تالار سران در شهریار آماده میزبانی از جشن تولد لاکچری شما در بهترین شرایط است.

 ویژگی باغ تالار سران در شهریار

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هر باغ تالاری باید متناسب با شان و جایگاه مهمانان شما داشته باشد عبارت است از:

موقعیت جغرافیایی باغ تالار

موقعیت جغرافیایی تالار و در دسترس بودن آن برای مهمانان و مخصوصا میزبان مهم است. اگر باغ تالار خارج از شهر و در محدوده دسترسی آسان نباشد. شما و مهمانانتان را به دردسر خواهد انداخت. باغ تالار سران واقع در شهریار در موقعیت و لوکیشن خوبی قرار گرفته که به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت.

پارکینگ

قطعا با لباس رسمی و مجلسی گشتن به دنبال جای پارک سخت و آزاردهنده خواهد بود. باغ تالار سران دارای پارکینگ وسیع می باشد که به واسطه آن دیگر نیازی نیست با لباس مجلسی به دنبال جای پارک باشید.

 

باغ تالار سران در شهریار

 

ظرفیت باغ تالار

نکته مهم دیگر برای انتخاب باغ تالار گنجایش و ظرفیتی آن است. شما باید بدانید که میهمان های شما چند نفر هستند تا از قبل با مدیریت هماهنگ کنید.

جنس روکش میز و صندلی

نوع و جنس میز و صندلی های تالار باید به گونه ای باشد. که علاوه بر زیبایی بر روی آن احساس راحتی نیز داشته باشید. فراموش نکنید که میهمانان شما قرار است مدت زمان طولانی را روی این صندلی ها بنشینند. بنابراین باید صندلی ها جنس مناسب و باکیفیتی داشته باشند.

غذای خوب و پذیرایی عالی

برای مهمانان شما اولین چیزی که اهمیت دارد، نوع پذیرایی و احترامی است که برای آن ها قائل هستید. در باغ تالار سران از بهترین مواد غذایی و تیم آشپزی برای پذیرایی از مهمانان شما استفاده شده است. همچنین نحوه پوشش پرسنل تالار، نوع برخورد کارمندان، نوع سرویس دهی، مهارت کارکنان، کیفیت ظروف پذیرایی و نوع چینش میزهای پذیرایی و میزهای شام نیز به گونه ای است. که تا سال ها در ذهن مهمانان شما خواهد ماند.

 قیمت رزرو باغ تالار سران در شهریار

قیمت ها در این مجموعه، بسیار مناسب و با توجه به امکاناتی که به شما ارائه می شود تعیین خواهد شد. اما از نظر قیمت نهایی، جای هیچ نگرانی نیست و می توان راه های متنوعی برای رسیدن به پکیج و قیمت مورد نظر شما، پیشنهاد داد.
در هر صورت، بهترین شرایط برای برگزای جشن ها در این باغ تالار بزرگ شهریار محیاست. ریز جزییات و ویژگی های برتر خدمات لاکچری ما را می توانید از نزدیک دیده و بررسی نمایید. منتظر قدوم گرمتان هستیم.

 

باغ عمارت سران

بدون نطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *