اجاره باغ عروسی

امروزه عروس و دامادها ترجیح می دهند مراسم عروسی خود را در باغ برگزار کنند. به گونه ای که هم اکنون اکثر مراسمات در باغ و تالار گرفته می شود و کمتر کسی هست که بخواهد در منزل خود یا آشنایان مراسم عروسی خود را برپا کند. اما آیا با توجه به قیمت ها و هزینه های سرسام آور عروسی می توان باغی در خور و شان مهمانان اجاره کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا مبحث اجاره باغ عروسی را به طور کامل شرح دهیم.

 

اجاره باغ عروسیانتخاب باغ عروسی

اولین کاری که برای در نظر گرفتن تاریخ عروسی باید انجام داد، انتخاب باغ و رزرو مکان برگزاری عروسی است. انتخاب باغ عروسی باید با توجه به بودجه، سلیقه، موقعیت جغرافیایی و تعداد مهمانان انجام شود. تا بتوان یک مراسم عروسی باشکوه برگزار کرد.

ویژگی باغ عروسی

یک باغ عروسی ایده آل که برای برگزاری مراسم عروسی خود در نظر می گیرید، باید دارای ویژگی هایی باشد که در طول مراسم باعث نارضایتی شما نشود و شب خاطره انگیز عروسی تان را خراب نکند. به همین جهت برای انتخاب باغ توصیه می کنیم حتما به موارد زیر توجه کنید.

باغ عروسی که انتخاب می کنید باید دارای سالنی با ظرفیت تعداد مهمانان شما باشد.

سیستم گرمایش و سرمایش متناسب با فضا و تهویه مطبوع داشته باشد.

پارکینگ مناسبی برای پارک خودروها داشته باشد.

نورپردازی باید به گونه ای باشد که چشم مهمانان و عروس و داماد را اذیت نکند و همچنین زیبایی و جلوه خاصی به سالن بدهد.

تعداد اتاق پرو و سرویس بهداشتی را با توجه به تعداد مهمانانتان در نظر بگیرید.

داشتن فضای سبز و استیج مناسب برای گروه موسیقی و جای رقص از ویژگی های مهم دیگر باغ عروسی است.

هزینه اجاره باغ عروسی

برای تعیین هزینه اجاره باغ عروسی باید مواردی را در نظر گرفت. به طور مثال هزینه باغ عروسی در فصل های مختلف متفاوت است. مثلا در زمان هایی که معمولا عروسی زیادی برگزار می شود، هزینه اجاره باغ عروسی قطعا گران تر است. یا در مناسبت هایی که معمولا ایرانیان جشن می گیرند مانند نیمه شعبان، روز زن، میلاد پیامبر و …هزینه بالاتر از روزهای عادی در نظر گرفته می شود. البته این هزینه ها اکثرا به اعتقادات مردم مربوط می شود و اگر شما اهمیتی به این روزها نمی دهید پیشنهاد می کنیم در روزهای عادی جشن بگیرید تا هزینه برای شما مقرون به صرفه تر باشد. در هر صورت این تفکر که هر چه قیمت باغ عروسی بالاتر باشد، انتخاب بهتری است، اشتباه است.

 

تشریفات سران

تشریفات سران،جشن عروسی،عقد،نامزدی

 

بدون نطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *