باغ عمارت

خصوصیات باغ تالار عروسی

مراسم عروسی برای هر کسی معمولا یک بار اتفاق می افتد و همه دوست دارند همان طور که می خواهند عروسی بگیرند. و در ذهن ها ماندگار شوند. برای اینکه یک مراسم عروسی به صورت ایده آل پیش برود باید هزار تا کار کوچک و یزرگ را به موقع و درست انجام دهید. اما آیا در آن شرایط شما خود بعنوان میزبان می توانید همه مسئولیت ها را بعهده بگیرید؟ قطعا خیر. در این شرایط بهتر است مسئولیت کارها را به تالارها بسپارید. کارهایی از جمله خرید وسایل پذیرایی، دیزاین مکان عروسی، پذیرایی و بسیار مسائل ریز و درشت دیگر. برای این که این کارها به درستی و با اطمینان انجام شود، باید یک تالار خوب با مدیریت و پرسنل عالی را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم به مسئله خصوصیات باغ تالار عروسی بپردازیم.

 

خصوصیات باغ تالار عروسی

انتخاب باغ تالار مناسب

یکی از مهم ترین کارهایی که قبل از برگزاری مراسم جشن و عروسی باید انجام دهید، انتخاب باغ تالار مناسب است. باغ تالاری که بتواند بهترین امکانات و شرایط را برای برگزاری یک مراسم آبرومندانه فراهم کند.

باغ تالار باید دارای فضای سبز و باغچه و سایر امکانات برای لوکیشن عکاسی باشد. البته باغ تالارهای زیادی امروزه بوجود آمده اند که تنوع و زیبایی چشم گیری دارند. اما در میان آن ها باغ تالاری را انتخاب کنید که دسترسی به آن برای مهمانان راحتتر باشد. مسئله دیگر قیمت اجاره باغ تالار است. در این اوضاع نابسامان مملکت که مشکلات مالی بیداد می کند باید باغ تالاری را انتخاب کنید که در ابتدای زندگی دچار مشکل نشوید و بتوانید از پس هزینه های آن بر بیایید.

امکانات باغ تالار

یکی دیگر از مواردی که برای انتخاب باغ تالار برای برگزاری جشن و عروسی مهم و حیاتی است، امکانات و شرایط محیطی و فضای باز باغ است. طراحی فضای سبز و حیاط باغ باید به گونه ای باشد که مهمانان در آن احساس آرامش کنند و حس لذت به شما و مهمانانتان دست دهد. همچنین تعداد میز و صندلی باید به تعداد میهمانان باشد. امکانات صوتی و تصویری باید به گونه ای باشد تا مهمانان انتهای باغ تالار نیز به آن دسترسی داشته باشند. باغ تالارها دارای کادری مجرب و با اخلاق برای پذیرایی از میهمانان هستند. داشتن تجهیزات لازم سرو غذا از موارد دیگر باغ ها می باشد. طراحی باغ های عروسی باید جذاب باشد. استفاده از نور های متحرک و شاد یکی از موارد مهم در نور پردازی باغ ها است.

ویژگی ها و مشخصات مثبت بهترین باغ تالار

در صورتی که تمایل داشته باشید جشن عروسی خود را در باغ تالار برگزار کنید، باید ابتدا بدانید که چه نوع باغ تالاری مناسب مراسم شماست؟ بنابراین باید با ویژگی ‌ها و مشخصات مثبت آن آشنایی کافی داشته باشید. در ادامه به چند مورد از مهمترین خصوصیات باغ تالار می پردازیم.

دارای موقعیت جغرافیای و لوکیشن مناسب

از جمله مهمترین مواردی که در هنگام انتخاب باغ تالار مناسب باید در نظر داشته باشید، این است که که در لوکیشن خوبی واقع شده باشد. به گونه ای که امکان دسترسی به آن برای تمامی افراد فراهم باشد. مهمانانتان برای پیدا کردن آدرس آن دچار مشکل نشوند. از طرفی خودتان امکان رفت و آمد به باغ تالار را به سادگی داشته باشید.

هر اندازه مکان برگزاری مراسم عروسی تان غیرقابل دسترس تر باشد، در معرض اتفاقات بیشتری قرار خواهید گرفت. مثلا اگر باغ تالار در منطقه بسیار شلوغی واقع شده باشد، ممکن است ترافیک زیادی ایجاد شود و رفت و آمد شما را با اخلال مواجه نماید.

دکوراسیون جذاب و زیبا

از آنجایی که تمامی افراد علاقه مند هستند که فضای برگزاری مراسم عروسی شان شیک و لاکچری باشد، در انتخاب باغ تالار باید به این مسئله توجه کنید. برخی از باغ تالار ها دارای لوکیشن عکاسی هستند. در این صورت علاوه بر این که در وقت شما صرفه جویی می شود، هزینه بابت باغ و لوکیشن عکاسی نیز پرداخت نخواهید کرد.

خصوصیات باغ تالار عروسی

 

پارکینگ بزرگ

یکی از دردسر هایی که همواره افراد با آن مواجه هستند، پارک کردن ماشین است. در صورتی که مهمانان زیادی دارید، حتماً باغ تالاری را انتخاب کنید که دارای پارکینگ با فضای بزرگ باشد و مهمانان برای پیدا کردن جای پارک توی دردسر نیافتند. علاوه بر این باغ تالار باید امنیت پارکینگ را تضمین کند.

سرویس بهداشتی تمیز

سرویس بهداشتی نشان دهنده نظافت کلی هر مکانی است. در صورتی که عروسی خود را با بهترین امکانات هم برگزار کنید، سرویس بهداشتی محل برگزاری جشن تمیز نباشد، همواره این ذهنیت منفی در ذهن مهمانانتان باقی خواهد ماند. بنابراین هنگام انتخاب باغ تالار بررسی آن را چک کنید. علاوه بر تمیز بودن باید به تعداد متناسب با آن توجه نمایید.

داشتن میز و صندلی راحت

از آنجایی که قرار است مهمانانتان ساعت ها روی میز بنشینند. باید توجه کنید که میز و صندلی آن در حالت استاندارد باشد. البته علاوه بر راحتی، زیبایی آن نیز اهمیت زیادی دارد. چرا که میز و صندلی بخش های عمده تشکیل دهنده فضای فیلمبرداری هستند. بنابراین زیبایی و لوکس بودن آن ها اهمیت زیادی دارد.

 

تشریفات مراسم

تشریفات سران،جشن عروسی،عقد،نامزدی

بدون نطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *