تشریفات ملل

بهترین باغ تالارهای عروسی تهران

اگر شما هم از آن دسته زوج هایی هستید که دنبال تالار و باغ مناسب برای برگزاری مراسم جشن نامزدی و عروسی خود هستید، جای درستی آمده اید. در این بخش از وب سایت به معرفی جامل و جامع یکی از بهترین باغ تالارهای عروسی تهران می پردازیم. با ما همراه باشید. همانطور که می دانید انتخاب محل برگزاری عروسی یکی از مهم ترین تصمیمات در زندگی عروس و داماد است. بسیاری از زوج ها ترجیح می دهند عروسی خود را در باغ تالارهایی با فضای سبز و و زیبا برگزار کنند. و خاطره ای فراموش نشدنی از مراسم جشن خود به یادگار بگذارند.

بهترین باغ تالارهای عروسی تهران

 

امکانات بهترین باغ تالارهای عروسی تهران

لازم است در هر باغ تالار امکانات و مشخصه های بسیار متفاوت تری نسبت به تالار وجود داشته باشد تا بتوان به عنوان باغ تالار آن را شناخت. این امکانات قطعا ضروری و لازمه باغ تالار است و نداشتن هر یک از آن یک ایراد بزرگ محسوب می شود.

این امکانات را می توان به شرح زیر فهرست کرد.

  • ورودی راحت و شیک
  • حیاط بزرگ و دارای فضای سبز جذاب برای لوکیشن عکاسی
  • پارکینگ بزرگ با میزان امنیت بالا
  • طراحی منحصر به فرد و اختصاصی
  • داشتن جایگاه مناسب و زیبا برای عروس و داماد در سایزهای بزرگ و متفاوت
  • تعداد کافی میز و صندلی لوکس.
  • پذیرایی و سرو غذا به صورت حرفه ای با در نظر داشتن متراژ باغ تالار
  • در دسترس بودن ابزارهای صوتی و تصویری حرفه ای
  • کادری حرفه ای و ماهر بسته به نوع مراسم
  • دریافت مبلغ مناسب و مقرون به صرفه

البته اینها ویژگی های اصلی هر باغ تالار است که برای میزبانی ده ها جشن در شرایط مختلف طراحی شده است.

طراحی مناسب فضای سبز در باغ راهرو

از آنجایی که جشن ها در فضای باز برگزار می شود و خاطرات زیادی را برای مهمانان ایجاد می کند، در طراحی فضای سبز این مکان باید بسیار دقت شود. به طور کلی نه تنها نمای پایین، بلکه باغ تالار از بالا نیز بسیار حائز اهمیت است.

جدای از تصویربرداری کلی، با معرفی ابزارهای جدید تصویربرداری مانند کوادکوپتر و تصویربرداری هوایی، آنچه امروزه برای هر باغ سرپوشیده ای اهمیت دارد، طراحی باغ و محوطه این مجموعه هاست که نماهای بسیار جذابی را از بالا ارائه می دهند.

نوع طراحی باید به شکلی باشد که میز و صندلی در وسط فضای سبز چیده شود. مدل میز و صندلی و رنگ آنها نیز باید با طراحی باغ هماهنگ باشد. با یک فرمول به ترکیبی بی نظیر در باغ دست خواهیم یافت

 

 

ویژگی بهترین باغ تالارهای تهران

ظرفیت پذیرش مهمانان

یکی از مهم ترین نکاتی که باید برای انتخاب باغ تالار در نظر گرفت، ظرفیت پذیرش مهمانان است. باید بدانید تعدا مهمانانتان چند نفر است و براساس آن باغ تالاری را انتخاب کنید که منسب تعداد دعوتی های شما باشد.

موقعیت جغرافیایی و مکان

مسئله دیگری که برای انتخاب باغ تالار لازم و ضروری است، موقعیت جغرافیایی آن است. مکان تالار باید در محلی قرار بگیرد که پیدا کردن آدرس آن برای مهمانان مشکل نباشد. علاوه بر مهمانان برای خود شما نیز به عنوان میزبان مهم است که مکان برگزاری جشنتان به آتلیه و آرایشگاهتان نزدیک باشد. و تمام وقت خود را در ترافیک از بین نبرید.

پذیرایی و غذای تالار

مهم ترین مسئله ای که در ذهن مهمانانتان می ماند طرز پذیرایی و غذای جشن شما است. بنابراین باغ تالاری را انتخاب کنید که از قبل غذای آن را تست کرده باشید. و از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. همچنین نحوه پوشش پرسنل و کارکنان تالار و نوع برخوردشان و سرویس دهی باید مطابق با خواست شما باشد و کمال احترام به مهمانانتان گذاشته شود.

پارکینگ

یکی از مسائلی که همه افراد برای رفتن به جایی به آن می اندیشند، پارکینگ و پیدا کردن جای پارک مناسب است. اینکه باغ تالاری انتخاب کنید که پارکینگ مناسبی داشته باشد از بدیهیات یک مراسم جشن عروسی است. چون در مراسم عروسی و جشن مهمانان لباس مجلسی و بعضا سختی می پوشند، بنابراین مایل نیستند با آن لباس ها دنبال جای پارک بگردند. شما‌ باید باغ‌تالاری را انتخاب کنید که دارای پارکینگ باشد یا در صورت نداشتن پارکینگ محوطه آزاد زیادی داشته باشد. تا مهمان های شما بتوانند ماشین خود را با خیال راحت پارک کنند و به مراسم شما بیایند.

جنس میز و صندلی و روکش آن ها

مهم است که نوع و جنس میز و صندلی تالار چگونه باشد. زیرا مهمانان شما باید مدت زمان طولانی را در روی صندلی بنشینند به همین جهت بهتر است میز و صندلی ابعاد و اندازه استانداردی داشته باشند. صندلی ها باید جنس مناسبی داشته باشند تا ضمن راحتی مهمانان زیبایی خاصی نیز به تالار بدهد.

نورپردازی

نور عامل مهم در عکاسی و فیلمبرداری در تالارهاست. اگر محوطه باغ تالار از نور کافی برخوردار نباشد شک نداشته باشید که عکس و فیلم جذابی از بهترین شب زندگی خود نخواهید داشت. برای اطمینان از نورپردازی باید حتما یک بار حضوری در شب به باغ تالار بروید و از میزان نور آن اطمینان حاصل کنید.

 

بهترین باغ تالارهای عروسی تهران

میز شام مخصوص عروس و داماد

در شبی که بهترین خاطرات زندگیتان را در آن رقم می زنید لازم است میز شام مخصوصی داشته باشید. همه چیز باید در این شب متفاوت تر باشد. البته کمی بر هزینه شما افزوده می شود اما ارزش یک شب زیبا و رویایی را دارد. میز شام باید به زیباترین شکل طراحی شود و لوکس و لاکچری به نظر آید.

دکوراسیون تالار

یک دکوراسیون شیک و مجلل می تواند فضایی عالی و دلنشین به مراسم شما بدهد. تا هنگام برگزاری مراسم و در فیلم عروسیتان لوکس به نظر برسد. و همچنین میهمانان از حضور در آن تالار لذت ببرند. چگونگی چیشن میز و صندلی ها، سفره عقد، طراحی و دکور محل نشیمن عروس و داماد، و هر چیز دیگری که به دکوراسیون داخلی مربوط می شود، باعث جذابیت تالار و مراسم شما می شود. بنابراین یک تالار پذیرایی خوب و مجلل باید دارای دکوراسیون منظم و مهمان پسند باشد که هم مهمان و هم میزبان احساس خوبی از آن دریافت کنند.

امکانات رفاهی و خدماتی

از جمله مشخصه های بارز بهترین باغ تالارهای عروسی تهران می توان به امکانات رفاهی و خدماتی آن اشاره نمود. باشکوه بودن و مجلل برگزار شدن مراسم عروسی که معمولا یک بار در زندگی هر شخصی تکرار می شود، آرزوی وی است. بنابراین هر اندازه که باغ تالار رفاه و تجهیزات بیشتری داشته باشد، نقش موثرتری در برگزاری هر چه باشکوه تر جشن عروسی دارد.

موسیقی، نورپردازی، فرش قرمز، سفره عقد، دسترسی راحت با تاکسی و آژانس، آسانسور و … از امکانات رفاهی و خدماتی یک باغ تالار شیک و مجلل به حساب می آید.

داشتن اتاق عقد مجزا و مناسب

داشتن اتاق عقد برای انتخاب بهترین باغ تالارهای عروسی تهران به سلیقه و ترجیحات عروس و داماد بستگی دارد. اگر عروس و داماد می خواهند مراسم عقد خود را در فضایی خصوصی و آرام برگزار کنند، داشتن اتاق عقد برای آنها مهم است. چرا که:

اتاق عقد باعث حفظ حریم خصوصی عروس و داماد می شود. اتاق عقد مکانی است که عروس و داماد می توانند در آن بدون اینکه دیده شوند، مراسم عقد خود را برگزار کنند. این امر به حفظ حریم خصوصی آنها کمک می کند.

در برخی از آداب و رسوم ترجیح بر این است که مراسم عقد باید در فضایی خصوصی برگزار شود. در این موارد، داشتن اتاق عقد برای عروس و داماد ضروری است.

اگر عروس و داماد می خواهند مراسم عقد خود را با دکوراسیون خاصی برگزار کنند، داشتن اتاق عقد به آنها این امکان را می دهد.

در مقابل، برخی از عروس و داماد ترجیح می دهند که مراسم عقد خود را در فضای باز یا در سالن پذیرایی برگزار کنند. در این موارد، داشتن اتاق عقد برای آنها مهم نیست.

بنابراین، اگر به دنبال بهترین باغ تالارهای عروسی تهران برای برگزاری مراسم خود هستید، باید به وجود اتاق عقد توجه داشته باشید. اگر برای شما مهم است که مراسم عقد خود را در فضایی خصوصی و آرام برگزار کنید، باید باغ تالاری را انتخاب کنید که دارای اتاق عقد باشد.

 

بهترین باغ تالارهای عروسی تهران

داشتن اتاق پرو مناسب

داشتن اتاق پرو در انتخاب باغ تالار بسیار حائز اهمیت است. اتاق پرو مکانی است که عروس و داماد و مهمانان آنها می توانند در آن برای مراسم آماده شوند. و با ظاهری آراسته در مراسم حضور یابند. این اتاق باید دارای فضای کافی برای تعویض لباس، آرایش و پیرایش باشد. همچنین، باید دارای امکاناتی مانند آینه، صندلی، کمد و قفسه باشد که بتوانید وسایل اضافی را با خود به همراه نداشته باشید.

علاوه براین اتاق پرو می تواند برای آرایش و پیرایش مهمانان نیز استفاده شود. این امر باعث می شود تا مهمانان در مراسم با ظاهری آراسته و مرتب حضور داشته باشند.

بنابراین، اگر به دنبال بهترین باغ تالارهای عروسی تهران برای برگزاری مراسم عروسی خود هستید، باید به وجود اتاق پرو نیز توجه ویژه ای داشته باشید. در زمان عقد قرارداد حتما اتاق پرو را از نزدیک مشاهده کنید و از مناسب بودن امکانات آن اطمینان حاصل نمایید.

خدمات ویژه

برای اینکه مراسم عروسی به بهترین شکل انجام شود، صرفا نیاز به رقص و موسیقی و پذیرایی نیست. بلکه عوامل مهم دیگری نیز در هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسمات عقد و عروسی تاثیرگذارند.

چنانچه باغ تالاری اقدام به ارائه خدماتی از قبیل اجاره و گل آرایی ماشین،  فیلمبرداری و عکاسی، سالن آرایش برای عروس و داماد و … نماید، می تواند در روند اجرای مراسمات کمک کننده باشد تا عروس و داماد بدون هیچگونه نگرانی و استرسی به کارهای روز عروسی خود برسند.

تهویه مناسب در تالار

چون جمعیت زیادی در یک مکان کنار هم جمع می شوند لازم است تهویه هوا به خوبی صورت گیرد. و هوای داخل سالن باید همواره تمیز و مرطوب باشد. اگر تالار پذیرایی تهویه مناسبی نداشته باشد، مهمانان اذیت می شوند. و کسانی که مشکلات تنفسی دارند دچار اختلال در تنفس می شوند. بنابراین یک تالار پذیرایی خوب دارای یک تهویه بسیار مناسب و مطبوع است.

با تشریفات مجالس یکی از بهترین باغ تالارهای تهران و اطراف را می توانید رزرو کنید و از برگزاری مراسم خود در آن نهایت لذت را ببرید. باغ تالاری که برای مراسم شما انتخاب می شود متناسب با تعداد میهمانان و بودجه شماست.

فرق باغ تالار با تالار پذیرایی

شاید تصور کنید منظور از باغ تالار همان تالارهای پذیرایی است. خیر اینگونه نیست. باغ تالار با تالار تفاوت های زیادی دارد. در واقع باغ تالار همانگونه که از نامش پیداست، به جهت فضای سبز و باغ زیبایی که دارد شناخته می شود. اما علاوه بر این تفاوت های دیگری نیز میان باغ تالار و تالار پذیرایی وجود دارد که عبارتند از:

تالارهای پذیرایی عموما در فضایی بسته با سقف کوتاه و ارتفا کم می باشند. اما باغ تالار فضایی باز و بدون سقف است که اگر سالن یا آلاچیقی نیز در آن باشد، دارای سقف بسیار بلندی است که به راحتی امکان دید به بیرون وجود دارد.

صدای بلند موسیقی در تالار ممکن است خسته کننده باشد چرا که فضای بسته و پخش شدن موسیقی صدای ناهنجاری ایجاد می کند و گوش ها اذیت می شوند. اما در باغ تالارها این گونه نیست و صدای موزیک در محیط پخش می شود و فضا باز است و گوش شما را اذیت نمی کند.

تهویه هوا در تالارها با سیستم تهویه صورت می گیرد که ممکن است در جمعیت زیاد سیستم جوابگو نباشد. اما در باغ تالار، هوای آزاد جریان دارد.

هزینه اجاره باغ تالار کمی به نسبت تالارهای پذیرایی گران تر هستند که البته کیفیت خدمات نیز بیشتر است.

نکات مهم در انتخاب باغ تالار برای عروسی

انتخاب باغ تالار برای عروسی یکی از مهمترین تصمیماتی است که باید با دقت و توجه انجام دهید. زیرا باغ تالار محلی است که شما و مهمانانتان خاطرات زیبا و به یاد ماندنی از مراسم عروسی خود را در آن خواهید ساخت. برای این منظور، باید به چندین عامل مهم توجه کنید که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • ابتدا باید تعداد مهمانان خود را تخمین زده و بهترین باغ تالارهای عروسی تهران را انتخاب کنید. که برای آن تعداد مناسب باشد. اگر باغ تالار کوچک یا بزرگ باشد، ممکن است باعث ناراحتی شما یا مهمانانتان شود. همچنین باید به فضای کافی برای رقص، بازی و سرگرمی نیز فکر کنید.
  • یکی دیگر از عوامل مؤثر در رضایت مهمانان از مراسم عروسی، کیفیت غذای سرو شده و نحوه پذیرایی پرسنل باغ تالار است. شما باید قبل از رزرو، حتماً از کیفیت غذا و نظافت آشپزخانه و سرویس های بهداشتی اطمینان حاصل کنید.
  • شما باید به موقعیت جغرافیایی و دسترسی به باغ تالار نیز توجه داشته باشید. بهتر است باغ تالار در نزدیکترین فاصله به خانه های شما و مهمانانتان باشد. همچنین باید به راحتی قابل دسترس باشد و دارای پارکینگ مناسب باشد. اگر باغ تالار در منطق های دورافتاده یا پر رفت و آمد باشد، ممکن است باعث خستگی یا دیر رسیدن شما یا مهمانانتان شود.
  • لازم است به هزینه اجاره باغ تالار نیز دقت کنید. بهتر است قبل از رزرو، با چند باغ تالار مقایسه قیمت کنید. و هزینه های جانبی را نیز در نظر داشته باشید.

 

 

 

  • بهتر است میز و صندلی ها با دکوراسیون باغ تالار هماهنگ باشند و دارای رومیزی و کوسن مناسب باشند. همچنین باید به فضای کافی بین میز و صندلی ها برای حرکت راحت مهمانان اهمیت دهید.
  • به تعداد و کیفیت پرسنل باغ تالار نیز توجه کنید. بهتر است پرسنل باغ تالار مجرب، مودب، خوش برخورد و خوش پوش باشند.
  • شما همچنین باید به نورپردازی باغ تالار نیز توجه کنید. لازم است نورپردازی باغ تالار زیبا، مناسب و حرفه ای باشد. همچنین باید با دکوراسیون و موضوع مراسم عروسی شما همخوانی داشته باشد. اگر قصد دارید از آتش بازی یا چراغ های رنگین استفاده کنید، باید با مدیریت باغ تالار در این خصوص هماهنگ شوید.
  • شما باید به دکوراسیون باغ تالار نیز توجه ویژه ای داشته باشید. بهتر است دکوراسیون باغ تالار زیبا، منحصر به فرد و خلاقانه باشد. اگر قصد دارید از گل آرایی، شیرینی آرایی یا سفره عقد استفاده کنید، باید با مدیریت باغ تالار در این خصوص هماهنگ شوید.

هزینه برگزاری مراسم در باغ تالار

هزینه برگزاری مراسم در باغ تالارها به تعداد مهمانان و خدماتی که دریافت می کنید، بستگی دارد. و گاهی اوقات ممکن است آنقدر زیاد باشد که نتوانید جشن موردنظر خود را برگزار کنید.

با دریافت خدمات از تشریفات مجالس برنامه ریزی به شکلی است که زوجین جوان در ابتدای زندگی وارد هزینه های سنگین عروسی نشوند. و به راحتی و با خیال راحت از پس این وضعیت نابسامان اقتصادی بربیایند.

نحوه ارزیابی و مقایسه بین باغ تالارها

برای اینکه بتوانید بهترین باغ تالارهای عروسی تهران را برای مراسمات خود انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در اینجا نحوه ارزیابی و مقایسه بین باغ تالارها را شرح می دهیم.که امیدواریم با استفاده از این مطالب بتوانید بهترین گزینه را متناسب با بودجه و نیاز خود رزرو کنید. برای ارزیابی و مقایسه بین باغ تالارها، لازم است به نکات زیر توجه کنید:

موقعیت جغرافیایی و دسترسی به باغ تالار

باید باغ تالاری را انتخاب کنید که در مکانی مناسب و راحت قرار داشته باشد و دسترسی آسانی به آن وجود داشته باشد. اگر باغ تالار خارج از شهر باشد، باید به مسافت و زمان رفت و آمد و همچنین امکانات اقامتی برای مهمان های دورتان نیز فکر کنید. بنابراین یکی از مهم ترین گزینه ها برای انتخاب باغ تالار خوب در تهران، موقعیت جغرافیایی و لوکیشن آن است.

ظرفیت و اندازه باغ تالار و سالن های موجود در آن

باید باغ تالاری را انتخاب کنید که برای تعداد مهمانهایی که قصد دارید دعوت کنید، فضای کافی و مناسب داشته باشد. همچنین باید به ارتفاع سقف، جای رقص، میز و صندلی ها، اتاق های پرو و سالن عقد نیز توجه کنید.

امکانات و خدماتی که باغ تالار ارائه می دهد، مانند غذا، نوشیدنی، دکوراسیون، گل آرایی، عکاسی، موسیقی و …

حین انتخاب بهترین باغ تالارهای عروسی تهران توجه داشته باشید. که غذای خوشمزه و با کیفیتی را به شما و مهمانهایتان ارائه دهد. همچنین باید به نحوه پذیرایی و برخورد پرسنل باغ تالار نیز دقت کنید و از نظرات دیگر مشتریان در این مورد استفاده کنید.

 

 

قیمت و تخفیفاتی که باغ تالار پیشنهاد می دهد

باید باغ تالاری را انتخاب کنید که با بودجه ای که برای مراسم عروسی در نظر دارید، هماهنگ باشد. همچنین باید از تخفیفات و پیشنهاداتی که باغ تالارها ممکن است داشته باشند، استفاده کنید. و قبل از رزرو نهایی، قرارداد را با دقت مطالعه کنید.

نورپردازی و دکوراسیون باغ و سالن

باید باغ تالاری را انتخاب کنید که نورپردازی و دکوراسیون زیبا و متناسب با سلیقه و مراسم شما داشته باشد. همچنین باید به امکاناتی مانند آتش بازی، گل آرایی، عکاسی و موسیقی نیز توجه کنید. و اگر تمایل به این نوع کارها و هیجانات دارید، از قبل با مدیریت مجموعه صحبت کرده و درخواست های خود را مطرح کنید. همچنین از کیفیت و قیمت آنها اطمینان حاصل کنید.

 

تشریفات مجالس 

تشریفات سران،جشن عروسی،عقد،نامزدی

 

بدون نطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *