موزیک عروسی

یکی از چالش های عروس و دامادها انتخاب موزیک عروسی  برای مراسمشان است که هم به خود و هم به مهمان هایشان خوش بگذرد. انتخاب سبک و روش اجرای موزیک یکی از اصلی ترین موارد یک مجلس خوب می باشد اکثر خدمات مجالس و تشریفاتی ها خودشان با سلیقه خودشان انجام می دهند یا با راهنمایی و نظر عروس و داماد موزیک ها را انتخاب می کنند. در این مقاله سعی شده مواردی را که در انتخاب و تصمیم گیری شما اهمیت داشته باشد تا موزیک عروسی خوب انتخاب کنید عنوان کنیم.

 

موزیک عروسیانتخاب سبک اجرای موزیک عروسی

عروس و داماد می توانند از دی جی و گروه موسیقی زنده یا بند کامل که شامل نواختن چند ساز می باشد را برای تشریفات مجالس شب عروسی دعوت کنند اما در نهایت بهتر است لیست موزیک را خودشان تنظیم کنند اینکه از چه سبک موزیکی خوششان میاد و درجریان گذاشتن کسی که می خواهد اجرا کند برای داشتن یک شب رویایی الزامی است چرا که این موزیک عروسی است که مهمان ها و عروس داماد را به شور و شادی وا می دارد.

انتخاب موسیقی برای انتظار مهمان ها

این موزیک باید آرام و ملایم باشد تا بتواند حس خوبی در مهمان ها هنگام نشستن و انتظار جشن ایجاد کند. این موزیک برای خوشامد گویی است و از زمانی که درب محل برگذاری مراسم باز می شود تا قبل از شروع جشن پخش می شود

موسیقی ورود عروس و داماد و ساقدوش 

این موزیک برای زمان ورود ساقدوش ها و عروس و داماد انتخاب می شود بهتر است موزیک ورود عروس داماد با موزیک ورود ساقدوشها متفاوت باشد .برای ورود عروس و داماد از موزیک خاص تر به منظور افزایش احساسات و برجسته کردن ورود آنها استفاده شود .

موسیقی رقص دونفره

پس از ورود و خوشآمد گویی عروس داماد برای رقص دونفره جایگاه رقص دعوت می شوند معمولا در این زمان موزیک های عاشقانه پخش می شد تا عروس و داماد تمام احساسات خود را در رقصشان نشان هم دیگر بدهند بعضی از عروس و داماد ها برای این بخش رقص و موزیک خاصی را انتخاب می کنند تا بتوانند همانند هم برقصند. معمولا اجرای این بخش با نور پردازی و جلوه های ویژه مانند بخار دود یا آتش بازی همراه می باشد.

موسیقی پایان مراسم

این موسیقی در پایان مراسم برای خداحافظی و خروج مهمان ها و عروس و داماد گذاشته می شود که معمولا این موزیک را ارام و ملایم انتخاب می کنند تا محیط آرامی را برای خداحافظی از عروس و داماد ایجاد کند.

 

تشریفات سران

تشریفات سران،جشن عروسی،عقد،نامزدی

بدون نطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *