جشن نامزدی

عمارت ملل  در شهریار

اگر قصد برگزاری یک مراسم جذاب و بیاد ماندنی بدون هیچگونه کم و کاستی را دارید، تا پایان این نوشته همراه ما باشید. در این نوشته عمارت ملل در شهریار را به شما پیشنهاد می کنیم. که با طراحی جذاب و چشم نوازش، و فضای بزرگی که در اختیار شما قرار می دهد، جزو بهترین باغ تالارهای شهریار محسوب می شود. که با ده هزار متر فضا تا پانصد نفر از مهمانان شما را پذیراست.

عمارت ملل  در شهریار

عمارت ملل چه خدماتی ارائه می دهد؟

یکی از دغدغه های اصلی هر کسی برای رفتن به جایی پارکینگ آن است. مدیریت عمارت ملل این مشکل را به خوبی حل کرده است.

هزینه های سرسام آور باغ ها و لوکیشن های عکاسی گاها افراد را مجبور می کند از رفتن به باغ برای عکاسی صرفنظر کنند. اما عمارت ملل این امکان را در اختیار عروس دامادهای عزیز می گذارد تا از لوکیشن فضای سبز و باغ زیبای عمارت جهت عکاسی استفاده کنند.

گاهی پیش می آید مهمانان ساکن شهریار نباشند و هیچگونه ذهنیتی از این شهر و مسیر های آن نداشته باشند. سرراست بودن آدرس و زیبایی مسیر می تواند حال خوشی را به مهمانان منتقل کند.

ویژگی های عمارت ملل

از مهم ترین ویژگی هایی که هر مجموعه ای اعم از تالار، باغ تالار، باغ عمارت و …  باید متناسب با شان و جایگاه مهمانان خود داشته باشد عبارت است از:

  • فضای بزرگ و وسعت زیاد باغ و فضای سبز
  • طراحی عمارت مطابق با اصول روز اروپا جهت اجرای بهتر مراسم در فضای باز
  • استفاده از بهترین و جدیدترین مدل میز و صندلی
  • چیدمان حرفه ای و اصولی میز و صندلی در عمارت ملل
  • در اختیار داشتن سالن بزرگ جهت صرف شام
  • دارای سیستم فیلمبرداری حرفه ای و به روز جهت تصویربرداری هوایی
  • داشتن بهترین و پرانرژی ترین گروه موسیقی
  • تالار بزرگ جهت حضور مهمانان و القای حس راحتی به آنها

در عمارت ملل تمامی تجهیزات و ابزارها جهت اجرای انواع جشن ها از جمله جشن تولد، جشن نامزدی، جشن حنابندان، جشن عقد، جشن عروسی، مراسم سران، گردهمایی های رسمی و… برای شما عزیزان مهیا است.

عمارت ملل جهت برگزاری عقد و عروسی

فضای عمارت ملل به گونه ای زیبا و جذاب است که به دیزاین، طراحی و گل آرایی خاصی نیاز ندارد. این مجموعه علاوه بر اینکه باغی زیبا و بزرگ در اختیارتان قرار می دهد، دارای سالنی جذاب و چشم نواز نیز می باشد.

عمارت ملل جهت برگزاری انواع مراسمات عقد و عروسی مناسب است. ظرفیت پذیرایی در این عمارت زیاد است و در سالن پذیرایی آن در فصول سرد سال با سیستم های گرمایشی قوی و چیدمان میز و صندلی به سبکی اروپایی پذیرای مهمانان شماست.

این مجموعه برای عروس و دامادهایی که به دنبال یک فضای زیبا و لاکچری جهت برگزاری مراسم عقد و عروسی خود هستند گزینه فوق العاده ای محسوب می‌ شود.

تعهدات و مسئولیت های مدیریت عمارت ملل

یکی از ویژگی های اصلی این مجموعه برنامه ریزی دقیق و مناسب است. مدیریت این مجموعه خود شخصا بر روند کارها طبق برنامه نظارت دارد.

فرض کنید که برای یک زمان مقرر تالار پذیرایی را رزرو کرده اید اما مدیر تالار ادعا کند. که تالار برای آن روز برای شخص دیگری رزرو شده است. در این زمان چکار می کنید؟ قطعا اگر مدیر تالاری به شما و برنامه های تالار متعهد نباشد  و مسولیت کارهای خود را نپذیرد ممکن است در تمام بخش های مراسم عروسی اختلال ایجاد شود.

مدیریت مجموعه عمارت ملل بر تمامی کارها و افراد و میهمانان تعهد و مسئولیت دارد.

مراسم نامزدی در عمارت ملل

برگزاری مراسم نامزدی و عقد در عمارت ملل با توجه به سالن عقد مجلل و زیبایی که دارد، بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

مزایای برگزاری مراسم در باغ عمارت ملل

مکانی با لوکیشن عالی و موقعیتی فوق العاده

موقعیت جغرافیایی و مکانی تالار یکی از مهم ترین مسئله است که باید به ان توجه کرد. مکان دسترسی به تالار باید به گونه ای باشد که قابلیت دسترسی به آن برای همه افراد و مهمانان وجود داشته باشد. یعنی، تالاری که برای جشن عروسیتان انتخاب می کنید باید آدرسی داشته باشید که به سادگی میهمان ها بتوانند آن را پیدا کنند و مسیر رفت وآمد آن خیلی شلوغ و پر ترافیک نباشد. مخصوصا خود شما نیز به عنوان میزبان نیاز دارید مکان برگزاری مراسمتان در دسترستان باشد و زمان کمتری را صرف رفت و برگشت نمایید. عمارت ملل با در دسترس بودن و قرارگیری در لوکیشنی عالی این بخش از نیاز شما را فراهم می کند.

نورپردازی سالن

مسئله مهم دیگری که مدیریت عمارت ملل به آن توجه ویژه داشته نورپردازی خوب و عالی سالن است. زیرا اولین چیزی که باعث زیبایی عکس و فیلم شما می شود، نورپردازی است. تا لحظات زیبایی از مراسم شما را با زیبایی هر چه تمامتر ثبت کند.

داشتن تهویه مناسب

در زمان برگزاری مراسم جمعیت زیادی در سالن حضور دارند و در حال رفت و آمد می باشند. بنابراین لازم است در این مورد نیز تمهیداتی اندیشیده شود تا امکان ورود و خروج هوای مطبوع به داخل سالن فراهم شود. از این رو قرار دادن تهویه مناسب برای عمارت ملل اهمیت زیادی داشته است.

کیفیت غذا و پذیرایی

کیفیت غذا و نحوه پذیرایی از مهمانان مورد دیگری است که باید برای تالارها و مدیریتشان اهمیت داشته باشد. این مسئله از نگاه مدیریت عمارت ملل نیز پنهان نمانده و به آن اهمیت ویژه ای داده است. بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما قبل از برگزاری مراسم با حضور در عمارت کیفیت غذا و نحوه پذیرایی از مهمانان را از نزدیک مشاهده نمایید.

 

عمارت ملل  در شهریار

 

عمارت ملل  در شهریار

 

سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب

با توجه به فصلی که تصمیم به برگزاری مراسم خود در آن گرفته اید، باید سیستم گرمایشی یا سرمایشی محل برگزاری مراسم را چک کنید. پرسنل عمارت ملل همواره قبل از برگزاری مراسم تمامی سیستم های گرمایشی و سرمایشی را چک می کنند.و از سالم بودن ان ها اطمینان حاصل می کنند. ما در نظر داریم که هر فصلی لباس مهمانان متفاوت است. بنابراین داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب برای برقراری دمای متعادل در تالار بسیار ضروری است.

تمیز و نو بودن تمامی وسایل عمارت ملل

تمام ویژگی های یک تالار پذیرایی خوب می تواند در تمیزی و نظافت آن خلاصه شود. و این مهم از دید مجموعه عمارت ملل پنهان نمانده است.

هزینه برگزاری مراسم در عمارت ملل

هزینه برگزاری مراسم در هر جایی با توجه به تعداد مهمانان و خدماتی که شما درخواست دارید، محاسبه می شود.

ولی مدیریت مجموعه عمارت ملل این را در نظر گرفته که در اوایل زندگی عروس و دامادهای عزیز قیمت ها را غیرعادی ارائه ندهد. تا همه کسانی که دوست دارند در مکانی زیبا همچون عمارت ملل در شهریار مراسمی برگزار کنند. مشکلی از این جهت نداشته باشند.

چگونگی رزرو عمارت ملل

حتماً شما هم جهت برگزاری مراسمات مختلف خود برنامه ریزی هایی از قبل انجام می دهید. مثلا اینکه باغ چگونه باشد، چه امکاناتی داشته باشد؟ پذیرایی به چه شکل ارائه شود؟ حتی نوع طراحی باغ عمارت، پکیج های موجود، هزینه رزرو آن از جمله مواردی است که برای شما اهمیت خواهد داشت. بنابراین در هنگام رزرو باغ یا عمارت توجه داشته باشید. که امکانات آن چگونه است و تا چه اندازه می تواند خاسته ها و انتظارات شما را براورده نماید؟

جهت رزرو عمارت ملل لازم است با شماره های مندرج در وبسایت تماس بگیرید. و یا به صورت حضوری مراجعه نمایید و کلیه امکانات و ویژگی های این باغ زیبا را از نزدیک مشاهده کنید، اینگونه بهتر می توانید نسبت به برنامه ریزی های خود اقدام نمایید.

 

تشریفات مراسم

تشریفات سران،جشن عروسی،عقد،نامزدی

 

بدون نطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *