باغ تالار در شهریار

یک تصمیم مهم و حیاتی برای برگزاری مراسم عروسی و عقد انتخاب مکان برگزاری آن است. یا به عبارتی باغ تالار از مهم ترین کارهای قبل از مراسم است. انتخاب باغ تالار نیاز به دقت و توجه خاصی دارد و فارغ از زیبایی و شکیل بودن باید با تعداد میهمانان، مسیر دسترسی شما، بودجه و سایر شرایط شما نیز هماهنگی داشته باشد. و خاطره ای خوش برای شما ایجاد کند. شهریار از جمله مناطقی است که دارای باغ تالارهای شیک و لوکس است و به دلیل تنوع بالایی که دارد، هر کسی با هر شرایطی می تواند مراسم خود را در آن جا برگزار کند. اما بهترین باغ تالار در شهریار از نگاه ما باید دارای ویژگی های خاصی باشد که در ادامه این مقاله به آن می پردازیم.

باغ تالار در شهریارویژگی های بهترین باغ تالار در شهریار

موقعیت جغرافیایی مناسب

یکی از مهم ترین نکاتی که برای انتخاب باغ تالار باید در نظر داشته باشید، لوکیشن و موقعیت جغرافیایی آن است. یعنی دسترسی به باغ تالار به گونه ای باشد که شما و مهمانانتان برای پیدا کردن آن دچار دردسر و مشکل نشوید. زیرا هر چقدر تالار غیرقابل دسترسی تر باشد، شما بیشتر در معرض اتفاقات و حوادث غیر منتظره قرار می گیرید. مثلا ترافیک مسئله ای است که هم بسیار اعصاب خوردکن و هم باعث تاخیر در رسیدن شما می شود. بنابراین تالاری را انتخاب کنید که در دسترس باشد.

طراحی و دکوراسیون باغ تالار

باغ تالار را به جهت فضای باز و سرسبزش همه دوست دارند. وجود درختان و گل های زیبا باعث جذابیت عکس و فیلم می شود. فضای باغ تالار باید شکیل و آراسته باشد. و طراحی فوق العاده ای داشته باشد. اگر باغ تالاری که انتخاب می کنید، دارای آلاچیق و آب نماهای زیبا باشد، می تواند تأثیر زیادی در جلوه و زیبایی عکس و فیلم شما داشته باشد.

سرویس بهداشتی تمیز

در هنگام انتخاب باغ تالار یا هر مکان دیگری برای برگزاری جشن خود، سرویس بهداشتی را چک کنید. سرویس های بهداشتی باغ تالار باید به اندازه کافی و متناسب با تعداد مهمانان بوده و تمیز و پاکیزه باشد. و تمیزی آن در طول مراسم حفظ شود.

داشتن پارکینگ اختصاصی

ظرفیت پارکینگ باید متناسب با تعداد مهمانان باشد و مهمانان برای پیدا کردن جای پارک دچار مشکل نشوند. امنیت پارکینگ نیز باید حفظ شود. زیرا باغ تالارها عموماً خارج از شهرها قرار دارند و برقراری امنیت در آنها مسأله مهمی است.

ظرفیت تالار

باغ تالاری که انتخاب می کنید، باید ظرفیت گنجایش تعداد مهمانان شما را داشته باشد. اینکه باغ تالار باشد دلیلی بر تعداد ظرفیت بالا نیست. بلکه باغ تالار نیز مانند تالار و سالن ظرفیت خاصی دارند. بنابراین باغ تالاری را انتخاب کنبد که متناسب با ظرفیت مهمانان شما باشد.

نورپردازی سالن

اگر باغ تالار انتخابی شما نور کافی نداشته باشد، عکس و فیلم جذابی از مراسم به یادگار نخواهید داشت. در انتخاب باغ تالار دقت کنید که نورپردازی خوب و حرفه ای داشته باشد.

دکوراسیون شیک و زیبا

فضای داخلی تالار باید دارای یک دکوراسیون عالی و مرتب باشد تا هم برای برگزاری مراسم و در حین فیلم ‌برداری منظم و زیبا بنظر برسد و هم حس خوبی به مهمانان حاضر در تالار بدهد. مواردی که باعث زیبایی دکوراسیون باغ تالار می شوند عبارتند از: محل نشیمن عروس و داماد، طرز چینش میز و صندلی، سفره عقد، پرده های تالار و … بنابراین یک باغ تالار خوب باید دارای دکوراسیون منظم و شیک باشد تا بتواند حس خوبی منتقل نماید.

سیستم سرمایشی و گرمایشی خوب و حرفه ای

اولین چیزی که در یک باغ تالار خوب دارد، سیستم سرمایشی و گرمایشی آن است. زیرا شرایط اولیه حضور مهمانان در باغ تالار باید به گونه ای باشد که احساس سرما یا گرما نکنند. در باغ تالاری که سیستم سرمایی و گرمایشی خوبی دارد می تواند در سردترین روزهای سال و همچنین گرم ترین روزهای سال مراسم خود را برگزار نمایید. بدون اینکه احساس نگرانی از این بابت داشته باشید.

تمیزی و نظافت تالار

تمیزی و نظافت تالار ابتدایی ترین چیزی است که به چشم می اید. به گونه ای که یک باغ تالار خوب اگر تمیز و مرتب باشد، به گونه ای چشمگیر و زیبا جلوه خواهد کرد. سالن غذاخوری، محل نشیمن میهمانان، میز و صندلی ها، سرویس های بهداشتی، اتاق پرو میهمانان باید از تمیزی برق بزنند.

باغ تالار در شهریار

کیفیت غذای باغ تالار

اولویت پذیرایی درست از مهمانان کیفیت غذاست. در باغ تالارهای خوب و حرفه ای باید کیفیت غذا عالی و از بهترین مواد غذایی تهیه شده باشد.

سرویس بهداشتی به تعداد متناسب با مهمانان

سرویس بهداشتی باید متناسب با تعداد مهمانان باشد. و برای زنان و مردان سرویس هایی جدا در نظر گرفته باشند. نظافت سرویس ها، داشتن مایع دستشویی و روشویی منظم، تعداد سرویس ها که همه میهمانان بتوانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. همه این موارد از امتیاز خوب یک باغ تالار در شهریار محسوب می شود.

امکانات باغ تالار در شهریار

در هر باغ تالار باید امکانات مختلفی وجود داشته باشد تا بتوان آن را باغ تالار نامید. نبود آنها بیانگر کمبود بزرگی است که باید جبران شود. از جمله امکانات ضروری باغ تالار عبارتند از:

  • ورودی چشم نواز و جذاب
  • حیاط بزرگ و سرسبز
  • پارکینگ بزرگ و ایمن
  • طراحی منحصر به فرد باغ
  • زیباترین جایگاه عروس و داماد
  • تعداد کافی میز و صندلی با طراحی زیبا
  • سرو غذا به صورت حرفه ای
  • در دسترس بودن امکانات صوتی و تصویری حرفه ای
  • کادری حرفه ای و واجد شرایط با توجه به نوع جشن ها
  • دریافت هزینه مناسب و منصفانه

دلیل انتخاب باغ تالار در شهریار چیست؟

یکی از موارد مهمی که هر باغ تالاری باید داشته باشد، همانطور که از نام آن پیداست، یک باغ و یک عمارت سرپوشیده بزرگ در کنار هم است. تا بتواند نیاز مشتریان را در تمام فصول سال برآورده نماید. و عروس و داماد به صورت همزمان دو موقعیت متفاوت را تجربه نمایند.

باغ تالار در شهریار این امکان را فراهم نموده که عروی و دامادهای عزیز خاطره برگزاری جشن خود در دو موقعیت مختلف را در زندگی خود ثبت نمایند.

از دیگر ویژگی های باغ تالار می توان به فضای سر سبز و لوکیشن و آدرس مناسب و همچنین فضاهای بزرگ برای میزبانی از بازدیدکنندگان اشاره کرد.

به منظور انتخاب مناسب و مقرون به صرفه برای میزبانی با عملکرد بالا، پیشنهاد می کنیم که باغ تالار حرفه ای با مدیریت پیشرفته را انتخاب کنید تا روز عروسی نگرانی از بابت پیشرفت کارها نداشته باشید.

 

نحوه رزرو باغ تالار در شهریار

حتما شما نیز برای روز عروسی خود برنامه ریزی هایی نموده اید و کارهای خاصی را در نظر دارید. در برنامه ریزی های شما قطعا ابعاد تالار، ظاهر باغ، طراحی دکوراسیون امکانات رفاهی موجود در باغ و … موثر می باشند.

و تمامی این موارد بسته به باغ تالاری که اجاره می کنید قابل انجام است.

باغ تالار در شهریار یکی از معدود باغ هایی است که تمامی شرایط را برای برگزاری مراسمات شما به صورت دقیق فراهم می کند.

برای دیدن و رزرو باغ می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید تا از نزدیک تمامی امکانات و ویژگی های این باغ مجلل را از نزدیک ببینید.

هزینه رزرو بهترین باغ تالار در شهریار نیز بر اساس تعداد مهمان، ساعات مهمانی، نوع غذا و پذیرایی و موارد دیگر تعیین می شود.

 

تشریفات سران

تشریفات سران،جشن عروسی،عقد،نامزدی

 

بدون نطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *