نکات و ترفند فیلمبرداری عروسی چیست؟

یکی از مهم ترین کارهایی که در شب عروسی انجام می شود و برای همیشه نیز ماندگار خواهد بود، عکاسی و فیلمبرداری است. هر فردی در برگزاری عروسی خود نهایت حساسیت را به خرج می دهد. تا باشکوه ترین مراسم را داشته باشد. اما چیزی که در نهایت تا سالیان سال خواهد ماند فیلم و عکس است. بنابراین باید در انتخاب عکاس و فیلمبردار نهایت دقت را داشته باشید. تا به بهترین شکل تصاویر مربوط به جشن عروسیتان ثبت شود. در این مقاله به مبحث انتخاب آتلیه می پردازیم و به سوال نکات و ترفند فیلمبرداری عروسی چیست؟ پاسخ می دهیم.

 

نکات و ترفند فیلمبرداری عروسی چیست؟

چگونه یک آتلیه خوب و حرفه ای انتخاب کنیم؟

داشتن سابقه و تجهیزات روز دنیا از مهم ترین معیارهای انتخاب آتلیه مناسب است. یک فیلمبردار یا عکاس حرفه ای باید به خوبی با نحوه ی کار خود آشنا باشد و متناسب با نوع مراسم عروسی تصمیم بگیرد که چه نوع عکس و فیلمی لازم است.

امروزه رقابت بین فیلمبردارها و آتیله ها بسیار تنگاتنگ است. انتخاب یک فیلمبردار حرفه ای بسیار سخت است و ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. اما در هر صورت این شما هستید که باید تشخیص دهید کیفیت برایتان مهم است یا هزینه ای که پرداخت می کنید.

نکات مهم برای انتخاب یک آتلیه خوب

افرادی که هیچ تجربه ای در خصوص فیلمبردار و انتخاب عکاس ندارند و یا تاکنون جشنی برگزار نکرده اند که نیاز به فیلمبردار داشته باشد، برای انتخاب آتلیه بسیار گمراه خواهند شد. در این بخش به چند مورد از مسائلی که باید هنگام انتخاب آتلیه و فیلمبردار به آن توجه کرد، می پردازیم:

تخصص فیلمبردار

اینکه فیلمبردار تخصصی مربوط به کارش داشته باشد یا در این رشته تحصیل کرده باشد باعث می شود او را در اولویت های انتخابمان قرار دهیم. زیرا این افراد با توجه به دانشی که کسب کرده اند، حساسیت و دقت بالایی در کارهای خود خواهند داشت.

تجربه

داشتن نمونه کار و رزومه برای فیلمبردار یک اعتبار محسوب می شود که باعث می شود افراد برای انتخاب وی مصمم تر باشند.

اخلاق خوب و حرفه ای

فیلمبردار تنها کسی است که از ابتدا تا انتهای مراسم همراه شماست و از همه اتفاقاتی که در طول مراسم برایتان می افتد خبر دارد. اینکه نگرانی و استرس داشته باشید کاملا طبیعی است. در این شرایط فیلمبردار باید صبور و دارای اخلاق حرفه ای باشد تا بتواند به درستی زمان را مدیریت کند.

 

تشریفات سران

تشریفات سران،جشن عروسی،عقد،نامزدی

بدون نطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *