تشریفات مجالس

دسته گل و ماشین عروس

دسته گل و ماشین عروس دو گزینه بسیار مهم و جذاب برای عروس و دامادها بویژه عروس خانم هستند تا بوسیله آنها بتوانند زیبایی و جذابیت محفل شاد خود را رنگین تر و جذابتر کنند. در همین جهت، بسیاری از گلفروشی ها هردوی این موارد یعنی هم دسته گل های بسیار زیبا و باکلاس و هم ماشین عروسی لاکچری را در اختیار دارند.

 

دسته گل و ماشین عروسبهترین دسته گل عروس

دسته گل یکی از مهمترین چیزهایی ست که در شب عروسی، همراه عروس خانم خواهد بود و تمامی عکس های ورود به تالار، پیاده شدن از ماشین عروس و سایر تصویربرداری ها همراه با آن انجام می شود و دقیقاً به همین دلیل، تنوع و فراوانی مدل های آن بسیار زیاد است.

می توان این گل ها را با توجه به فصل سال انتخاب کرد، می توان رنگ آن را با سلیقه عروس یا داماد هماهنگ کرد، می توان دسته گل عروس را از گل های طبیعی ساخت و یا از گل های مصنوعی استفاده کرد؛ تنوع و گوناگونی دسته گل عروس آنچنان زیاد است که تمامی سلیقه ها را، راضی خواهد کرد. همچنین هماهنگی معناداری می توان بین دستـه گل و ماشین عروس ایجاد نمود.

بهترین ماشین عروس

مراسم و شب عروسی لحظاتی بسیار خاطره انگیز است و برای هر فردی فقط یکبار در طول زندگی رخ می دهد به همین دلیل تقریباً تمامی افراد سعی می کنند در اجرای هر چه بهتر آن سنگ تمام بگذارند. در همین جهت، انتخاب بهترین ماشین عروس یکی از مهمترین کارهایی ست که برای این شب انجام می شود.

می توان بهترین ماشین دنیا را از مراکز معتبر رنت کرد و سپس ماشین را با گل آرایی بسیار زیبا تبدیل به یک قصر متحرک برای عروس و داماد نمود. همچنین می توان خودرویی که متعلق به خود داماد است را در بهترین شکل ممکن با گل های زیبا آراست؛ در اینجا نیز می توان همان هارمونی جذاب بین دسته گل و ماشین عروس را با استفاده از گل های دسته گل عروس ایجاد نمود.

 

هزینه دسته گل و ماشین عروس

مدل ها و طرح های دسته گل بسیار فراوانند، همچنین تعداد و تنوع برندهای خودرو برای اجاره کردن نیز بسیار زیاد هستند. از طرفی می توان خودرویی که متعلق به خود داماد یا حتی عروس است را با گل آرایی تبدیل به شاهکاری از گل های زیبا نمود.

در حال حاضر هزینه یک دسته گل عروس از 200 هزار تومان شروع و تا مبالغ بالاتر ادامه دارد. برای ماشین عروس نیز مبالغ اجاره بسیار متفاوت است و از 400 هزار تومان تا مبالغ متنوع تر دیده می شود.

باغ عمارت سران

تشریفات سران،جشن عروسی،عقد،نامزدی

 

بدون نطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *