کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید

زوج های ایرانی از شب خواستگاری تا اتمام عروسی هیجان و استرس بسیار زیادی را باید تحمل کنند. قطعا شما هم یا این حس را تجربه کرده اید یا در آینده تجربه خواهید کرد. اگر برنامه ریزی دقیقی برای اجرای مراسمات انجام نشود، این هیجان تاثیر مخربی در زندگی زوجین خواهد گذاشت. بنابراین برنامه ریزی قبل از عروسی و اینکه بدانیم چه کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه بتوانید برنامه ریزی درست و دقیقی از کارها داشته باشید لازم است چک لیستی از آن تهیه نمایید. همین کار کوچک می تواند به مراسم شما نظم و برنامه دقیقی بدهد و شما و همسرتان بدون استرس و فشار روحی و روانی با خیال راحت به شادی و نشاط مشغول باشید.

 

کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید

لیست مهم ترین کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید

تالار یا باغ مورد نظرتان را رزرو کنید

با توجه به بودجه، فصل برگزاری عروسی، تعداد مهمانان و همچنین علاقه و سلیقه خود محلی با ظرفیت مناسب و امکانات لازم برای رفاه خود و مهمانان برای برگزاری مراسم عروسی اجاره و رزرو کنید.

خریدهای قبل از عروسی را انجام دهید

طبق رسوم ایرانی ها خانواده عروس و داماد باید برای آن ها لباس هایی را برای شروع اول زندگی تهیه کنند. البته به جز لباس خرید حوله، لوازم آرایش، سرویس طلا و … همگی جزو خریدهای قبل از عروسی به شمار می روند. که لازم است حداقل یک ماه قبل از عروسی تماما انجام شود. شاید فکر کنید یک ماه قبل از عروسی خیلی زود است. اما اینطور نیست در طول دوران این یک ماه متوجه مقدار کار و فشاری که روی شماست خواهید شد. علاوه براین تمام شدن خریدهای عروسی باری از دوش شما برمی‌دارد.

سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید

عروس و دامادی که مریض باشند و حال خوبی در شب عروسی نداشته باشند حتما خاطره بدی نیز از آن خواهند داشت. بنابراین توصیه می کنیم از یک ماه قبل از عروسی، ویتامین ‌های لازم بدن را تامین کنید. سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید، سعی کنید یک ماه قبل از عروسی، در مکان‌های عمومی و شلوغ از ماسک استفاده کنید.

کارت دعوت را پخش کنید

هر چه زودتر کارت دعوت عروسی را پخش کنید بهتر است. زیرا زمان زیادی را لازم است در اختیار داشته باشید تا برای مهمانانی که نمی توانند به عروسی شما بیایند، جایگزین مشخص کنید. و از اقوام و آشنایان خواهش کنید خبر حضور داشتن خود را اعلام کنند.

 

تشریفات سران

تشریفات سران،جشن عروسی،عقد،نامزدی

 

بدون نطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *